11 Ekim 2008 Cumartesi

Süper Patlıcan:))

Zorlamasız yenen bir yemek daha:)) Ne mutlu bana. Sadece "Ooof süper görünüyor, anne baksana yaaa. Akşama bunu yapalım" deyip salondan çıkmıştım. Cin oğlum ben çıkar çıkmaz kitabın başına oturup, inceleyip yenebilir olduğuna karar vermiş. Akşam üzeri babası gelince aynı resmi bu sefer de o babasına gösterip"Baba baksana yaaa süpel patlıcan di mi ööffff." diye söylenince hemen mutfağa yönelmiştim.
Ama gerçekten süper patlıcan.
Kısaca yapılışa geçelim. Patlıcanları alacalı soyuyoruz, dilim dilim doğrayıp yumuşayıncaya kadar haşlıyoruz. (Çok yumuşamasın ama) Önce una sonra bir yumurtayla çırptığımız süte sonra da mısır ununa batırıp kızartıyoruz. Sonra da sarmısaklı yoğurtla servise hazır hale getiriyoruz.
Annemin yorumu:Bu kadar şeye beni bulasan ben de süper olurum.
Diğer yorumlar:Mmm süper, harika, değişik.... şeklinde geliyor








2 yorum:

Tanya's dedi ki...

Aaa burası süper olmuş..yeşil shrek pilavı nefs görünüyor yanlız..açıktım bile.

sinem (adacim) dedi ki...

Aaa şekerim yapalım yollayalım sana. En azından yiyecek birinin olması bile çok sevindirici. Bak bugün küsüm ben, yemeyenlere ve yedirtmeyenlere küsüm. Yarım gün izin günüm, ohhh yaydım yatıyorum evde. Yemek yok bu akşama. Uğraş uğraş adam makarna patatesten başka bir şey yemesin:((