19 Ağustos 2009 Çarşamba

"Seni seviyorum anne." dedirten yemek:))


-Yemek hazııır.
-Ne var yemekte?
-Bak bakalım.
-Hiiiiy seni seviyorum anne:))

Milföy hamuruna sarılmış tavuk baget
Patates püresi(Aslında tavuk suyunda patates, havuç, soğan, sarmısak püresi)
Zeytinyağlı yaprak sarma

Tavuk iki dakikada mideye iniyor. "Süpermiş." yorumunu alıyor.

Püre iki kaşıktan öte gitmiyor. "Okuldaki ustanın piresi daha güzel oluyor" yorumu sinir bozuyor. Halbuki o benim yaptığım kadar besleyici değil, üstelik un katılmaktan rengi beyaza kaçıyor diye söyleniliyor.

Sarmalar "Kardeşim yesin" deyip anne ağzına tıkılıyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yerim onu ben püre niyetine :)

xeyno dedi ki...

selam. ada nın peynir, balık gibi bir takım şeyleri yememesini gerçekten oserun etmeyin hiç. ben 13 yaşıma kadar peynir, tavuk, et, balık, ciğer ve sebze yemedim ama bir şekilde kuru meyveler veya kuruyemişler, yazlık meyvalar derken gereken vitaminleri aldım. şu an 28 yaşındayım bebeğim olacak ve bütün kan değerlerim süper :) artı hiç hasta bile olmam. çabanın sonucunda ada aşçı olabilir demedi deme
iyi bayramlar